Asko Sense-serie

Pressemelding fra Asko 20. november 2012:

Velg hvitevarer med sansene

Produktene gir deg optimal hjelp under tilberedningen, og de tåler også solid rengjøring i etterkant. Hvitevarene er den uunnværlige partneren i den daglige husholdningen.

Den felles betegnelsen på ASKOs kjøkkenserie er Sense. Sense fordi produktene er laget i en sanselig og enkelt skandinavisk design, og sense fordi ordet betyr fornuft på engelsk. Serien forener dermed både den vakre formen og den fornuftige funksjonaliteten.

Produktene i Sense-serien er laget ut fra et ønske om å designe hvitevarer til den moderne familien. Fokuset i designen er rettet mot myke linjer, som komplimenterer de øvrige finessene som finnes i kjøkkenet. Vi vet at en stor del av livet tilbringes nettopp i kjøkkenet, som ikke lenger er forbeholdt matlaging. Her møtes hele familien etter en travel dag, og her møtes venner til hyggelige sammenkomster. Derfor er helhetsinntrykket og stemningen viktig – elementer som skapes ut fra de materialene og produktene som velges for å danne den optimale rammen.

Fornuften gjenspeiles i Sense-serien gjennom intelligente og teknologiske løsninger. Alt fra energi- og vannbesparende maskiner med fleksible muligheter til selvrensende ovner og TouchProof-belegg, som sparer deg for rengjøringen.

Sense-serien inneholder bl.a. oppvaskmaskiner, inkludert ASKOs serie av XXL-modeller med ekstra plass til totalt 17 kuverter (40 % mer enn det som er normalt). Kokeplater og ovner er også en del av Sense-serien, og du kan velge mellom et vell av modeller i det allsidige sortimentet – kombiovner, dampovner og intelligente ovner. Øverst rager Senses utvalg av ventilatorer. Alt fra modellen som kan plasseres i et lite kjøkken, til modellene med større volum og mindre dominans. Totalt sett gir Sense et vell av funksjonelle løsninger og innredningsmuligheter.