Elektrofil er årets ORANSJE MØTEPLASS

– Elektrofil er den ene gangen i året vi møter alle selgerne våre. Derfor er vi her hele uken, og benytter hver eneste anledning vi har til å snakke med dem.

– Elektrofil 2008 er en ny messe i forhold til i fjor. Vi har fått frem mer av det elektrofile, vi byr på mer opplevelse og alle ansatte får et bedre innblikk i fremtiden, sier Hveding.

Marthinsen mener Elektrofil både er en motivasjonspåfylling og en faglig oppdatering som er blitt en fin tradisjon for Expert.

– Det sosiale er også viktig, og messen er en fin anledning til å møte nye kolleger og få kontakter rundt om i landet, sier Marthinsen.

På et lukket område viser Expert ulike butikkonsepter.

Optimal butikkdrift

Hveding regner med at opp til 1.200 Expert-ansatte besøker messen på fagdagene fra tirsdag til fredag, og mener disse dagen er vel så viktig for Expert som publikumsmessen i helgen. Messen er på 1.500 kvadratmeter som i fjor, men Hveding mener takhøyden er bedre utnyttet.

– Det er blitt mer dynamikk i salen, sier Hveding.

De to er svært godt fornøyd med utstillingene til leverandørene, og regner med at de også i år kommer til å melde sin interesse for neste års messe så fort de har pakket ned.

– Interessen fra leverandørene er veldig stor. De forbereder seg godt, og vi gjør så godt vi kan for at flest mulig av våre ansatte skal innom hver enkelt stand for å få produktopplæring, sier Marthinsen og Hveding.

Powered by Labrador CMS