Hitachi fokuserer på 9000-serien sin, her en plasmaskjerm på 42 tommer fra siden.

Hitachi mener de er Japans hemmelighet

Hitachi gjennomfører en kampanje over store deler av Europa med temaet «Japan's best kept secret».

Selskapet ønsker å gjøre oppmerksom på at de i løpet av fire av de fem siste årene har solgt flere plasma-TV i Japan enn noe annet merke. Kampanjen omfatter blant annet annonsering i tidsskrifter, utendørsreklame og reklame via internett. Den kommer også til å bli komplettert med forskjellige marke dsaktiviteter i butikker og for forhandlere.

– I Europa forbindes Japan og japanerne med fremragende teknikk og design, samt sans for detaljer og høy kvalitet. Vi er stolte over vårt japanske opphav og vil gjerne fortelle om dette, sier Kenneth Bergman,

Kampanjen fokuserer på Hitachis prisbelønte 9000-serie med både plasma- og LCD-TV. Den omfatter også selskapets HD Ready ALIS-paneler, samt at DVD-kameraene som Hitachi sto bak utviklingen av.

Til toppen