– Den nye Expert-profilen betyr veldig mye for oss i butikken. Vi føler at vi er ett lag, sier selger Ole Kristian Dokken hos Stensrud Elektro AS.

Ny profil viktig for de ansatte

– Den nye profilen betyr veldig mye for oss ansatte. Nå kan vi virkelig føle oss som ett lag – sammen med alle andre Expert-handlere i landet.

Det sier Ole Kristian Dokken, selger hos Stensrud Elektro AS i Bagn. Han har store forventninger til hva den nye Expert-profilen betyr for ham som ansatt i butikken. Dokken har arbeidet hos Stensrud i åtte år og er godt kjent både med firmaet og lokalmiljøet. Han er begeistret for fa rgene, utformingen av butikken og ikke minst at det er blitt oversiktlig og med god orden over alt.

 

– Dette er også reaksjonene vi har fått fra mange kunder siden vi åpnet med den nye profilen i april. Nå merker vi for fullt at folk flest kjenner Expert-navnet og hva det står for, sier Dokken.

 

– Hva betyr den nye profilen for forholdet mellom dere ansatte?

 

– Nå tror jeg vi trår enda mer til som ett lag. Det er artig å jobbe med Expert som alle kjenner. Kundene føler at de kommer til en kjede de kjenner bedre til enn El-kjeden, som vi var medlem av tidligere. Kundene forbant ikke den gamle profilen med Expert-navnet. Vi har fått mange positive tilbakemeldinger, sier han.

 

 

 

Store forventninger

Når det gjelder konkurranseforholdene med andre bransjeforretninger i Valdres, tror Dokken at kjennskap til Expert-navnet vil bety mye i tiden fremover. Han legger vekt på markedsmulighetene som spesielt de store hytteområdene utgjør på hele varesortimentet.

 

– Hvilke forventninger har du til det nye bakkenettet?

 

– Veldig store. Det gjelder særlig hytteområdene. Der har det vært veldig dårlig medietilbud fra de analoge bakkesenderne. Med det nye digitale nettet vil vi nok merke stor pågang fordi hytteeierne vil få inn langt flere kanaler og bedre teknisk kvalitet på sendingene, sier Dokken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Til toppen