Opplæringssjef i Power, Morten Hovland (f. v.) og programleder Rasmus Wold stiller opp i studio sammen med nasjonal salgssjef Morten Kristensen og salgssjef for kjøkken, Espen Vik, i BSH. Foto: Power/ Snorre Berg-Domaas

BSH BERØMMER POWERUP TV

– Vi må berømme Power for initiativet med PowerUp TV, sier Espen Vik i BSH. Han er i ilden sammen med kollega Morten Kristensen når vi besøker studioet.

Publisert

Espen Vik er salgssjef for kjøkken mens Morten Kristensen er norsk salgssjef i BSH Husholdningsapparater. De er positive til PowerUp TV når vi møter dem ved kjedens TV-studio på Lørenskog.

– Dette er gøy, og et helt annet format. Heldigvis er Rasmus med, slik at vi får en dialog. Nå får vi jo ikke responsen fra salen slik vi er vant til, så det er bra, sier Vik.

Rasmus heter Wold til etternavn, og er programleder for kurssendingene.

Dette er gøy, og et helt annet format

– Hva er den største forskjellen fra den vanlige PowerUp-messen?

– Det er vanskeligere å forberede seg på hvordan formatet blir, og vi får ikke øvd på samme måte. Det blir heller ikke like mye dialog som vanlig, så vi må tenke på en annen måte for å få fram budskapet. På TV ser alle hva som skjer, og man slipper å stå i kø. Ulempen er at folk ikke får tatt og kjent på produktene vi viser fram, sier Kristensen.

Artikkelen ble første gang publisert i papirutgaven av fagbladet Elektronikkbransjen nr. 3/2020, som ble distribuert 22. juni. Her kan du lese artikkelen og bla gjennom digitalutgaven av bladet. Du kan lese alle utgaver av bladet digitalt, fra og med nr. 1/1937, på elektronikkbransjen.no/historiskarkiv.
Powered by Labrador CMS