-
JAKTER STADIG PÅ DET NYE
– I dag skal vi finne på noe nytt! Dette sier Allan Witt hver morgen. Siden 1993 har han bygd opp et selskap med 38 varemerker og 185 ansatte.
-
DYSON FOR GULV OG ØRE
Dyson satser både på rengjøring og lyd. WashG1 er deres første dedikerte produkt for gulvrengjøring, mens OnTrac er deres tredje hodetelefon.
-
BÆREKRAFTIG LYD FRA GENELEC
– Høyttalerserien fra Genelec har ikke bare god lyd, men hele produksjonen er gjort med tanke på miljøet, sier Guri Istad i Benum.
-
FRANKE INN HOS RØROSHETTA
RørosHetta er ny distributør for Franke Home Solutions i Norge, med deres vasker, blandebatterier, produkter for kildesortering og tilbehør.
-
FLERE BUTIKKER OG FOTOSTASJONER
– Vi ønsker å vokse gjennom bredere tilstedeværelse, både med flere butikker og antall fotostasjoner, sier Stephan Stein i Cewe Japan Photo.
-
DENNE UKEN DISTRIBUERES NR. 802
Denne uken distribueres fagbladet Elektronikkbransjen nr. 5/2024. Bladet inneholder blant annet større reportasjer om Epoq og Soundgarden, samt en rekke artikler fra IFA-messen.
-
RETUR IKKE LENGER IDEALISME
– Det som på mange måter startet med idealisme, er i dag en kommersiell virksomhet. En god og effektiv grønn sektor krever rom for å tjene penger.
-
IKKE LENGER BARE NÆRING
– Det skal være enkelt å forholde seg til Renas, både for medlemmer og leverandører. Vi er alltid på tilbudssiden, er skikkelige og ordentlige.
-
PRIORITERT I SIRKULÆRØKONOMIEN
– Det er knyttet stort ressursforbruk og utslipp til elektronikk. Derfor er disse produktene prioritert i den sirkulære økonomien, sier Ellen Hambro.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted