// Nyeste artikler //
-
MINUS BLE PLUSS FOR ELON
– Vi klarte i 2024 å snu en negativ trend i hele Norge, fra minus til pluss, og 2025 har startet bedre enn vi kunne håpe, sier Hans-Eric Schultz.
-
DELER TIL ALLE KJEDE-VARENE
– Siden vi har reservedelene til alle de kjedeeide varemerkene i Norden, er det ikke minst viktig for oss å være her for å snakke om Elvita-produktene.
-
KONSERNSJEFEN DUKKER OPP I REKLAMEFILM
I Elkjøps reklamefilm for PCer med kunstig intelligens, dukker et portrettbilde av konsernsjef Fredrik Tønnesen opp i bakgrunnen.
-
MER EPLEKJEKKE PÅ NETT
De med iPhone tar langt større sjanser på nett enn Android-brukere, viser undersøkelse. Power advarer mot økt digital naivitet, spesielt blant unge.
-
STEREOANLEGGET ER TILBAKE
– En lydplanke er fin til TVen, men hvis du også skal lytte til musikk, er to høyttalere og en forsterker en bedre løsning, sier Per Magh i Harman.
-
TONEX MED EGET KABINETT
– ToneX har fått mye oppmerksomhet for sin kombinasjon av programvare og fysiske pedaler, og kommer nå med sitt første kabinett.
-
ELKJØP IGJEN OVER MILLIARDEN
Elkjøp Nordic omsatte i fjor for 47,7 milliarder kroner, en økning på 1,6 prosent. Driftsresultatet økte med 26,6 prosent, til 1,019 milliarder.
-
POWER KLARE TIL STUDIESTART
– Stadig flere spør om PCen har kunstig intelligens innebygd. Studentene vil ha maskiner som jobber smartere for dem, sier Truls Vikane i Power.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted