BLOGGET FRA GARDERMOEN

Net Eltorget hadde med seg kommunikasjonskonsulent Iben Bergstrøm, som blogget fra Expert-samlingen på Gardermoen.

Publisert Sist oppdatert

Bergstrøm utfører også annet kommunikasjonsarbeid for vestlandsselskapet, som på Expert-samlingen viste produkter fra Babyliss og Rio. Hun hadde leid inn stylister, som demonstrerte produktene i praksis.

– Det er viktig å vise produktene til kursdeltakerne, slik at vi ikke bare snakker om dem, mener Bergstrøm.

– På kveldstid har vi en stylingbar før middag, slik at folk kan se hvordan man kan arbeide med både sminke, negler og hår som en helhet, sier Bergstrøm.

Å legge inn bilder av butikkansatte som sitter modell gir en positiv gjenkjennelsesfaktor

– Hvor mye er det å blogge om fra time til time fra et slik arrangement?

– Det er kanskje ikke de største forskjellene fra gruppe til gruppe, men bare det å legge inn bilder av butikkansatte som sitter modell gir en positiv gjenkjennelsesfaktor. Vi publiserer bildene på Babyliss’ Facebooksider, sier Bergstrøm.

Les også:

Viktig å kjenne leverandørene for de butikkansatte