-
GODT FØRSTEÅR FOR HVITT EPOQ
– Selgerne våre føler en stolthet for varemerket Epoq. Vi har gjort en veldig god reise på kjøkken, og nå skjer det samme med hvitevarene.
-
XPLORA VIL KJØPE DORO
Norske Xplora vil kjøpe svenske Doro for 829 millioner svenske kroner. Xplora selger klokkemobiler for barn, mens Doro selger seniormobiler.
-
REPOWER-ORDNINGEN UTVIDES
I fjor fikk Power inn over 70.000 brukte elektriske produkter gjennom panteordningen RePower. Nå utvides ordningen med nye produktgrupper.
-
ÅPNER AUDIOLAB I DANMARK
Harman flytter deler av produktutviklingen sin til Danmark, i tilknytning til selskapets Norden-kontor. Her finner vi også selskapets høyttalermuseum.
-
SORTE PANELOVNER I VINDEN
– Vi opplever stor etterspørsel etter sorte panelover, og kommer nå med en ny stålovnserie i denne fargen, sier Alf-Einar Nygård i Beha Elektro.
-
BRANSJEINNSPILL TIL SIRKULÆRGRUPPE
Stiftelsen Elektronikkbransjen er med i en referansegruppe som skal komme med innspill til virkemidler for å nå målet om en sirkulær økonomi
-
LEVERER TIL ALLE VERKSTEDENE
– Salget av reservedeler økte i fjor med 15 prosent i Norden, og av det vi leverer er 95 prosent originaldeler, sier Sten Schroll i Aswo Nordic.
-
NÆR DOBLET KAPASITET PÅ FIRE ÅR
Power har utvidet sitt sentrallager i Skillingaryd med 20.000 kvadratmeter. – Vi rigger oss for en større vekst og gjør oss mer konkurransekraftige.
-
BYGGER EGNE MERKEVARER
– Vi legger store ressurser i å bygge opp våre egne varemerker som selvstendige merkevarer, og F&B er blitt vår mest solgte airfryer.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted
-
GODT FØRSTEÅR FOR HVITT EPOQ
– Selgerne våre føler en stolthet for varemerket Epoq. Vi har gjort en veldig god reise på kjøkken, og nå skjer det samme med hvitevarene.
-
XPLORA VIL KJØPE DORO
Norske Xplora vil kjøpe svenske Doro for 829 millioner svenske kroner. Xplora selger klokkemobiler for barn, mens Doro selger seniormobiler.
-
REPOWER-ORDNINGEN UTVIDES
I fjor fikk Power inn over 70.000 brukte elektriske produkter gjennom panteordningen RePower. Nå utvides ordningen med nye produktgrupper.
-
ÅPNER AUDIOLAB I DANMARK
Harman flytter deler av produktutviklingen sin til Danmark, i tilknytning til selskapets Norden-kontor. Her finner vi også selskapets høyttalermuseum.
-
SORTE PANELOVNER I VINDEN
– Vi opplever stor etterspørsel etter sorte panelover, og kommer nå med en ny stålovnserie i denne fargen, sier Alf-Einar Nygård i Beha Elektro.
-
BRANSJEINNSPILL TIL SIRKULÆRGRUPPE
Stiftelsen Elektronikkbransjen er med i en referansegruppe som skal komme med innspill til virkemidler for å nå målet om en sirkulær økonomi
-
LEVERER TIL ALLE VERKSTEDENE
– Salget av reservedeler økte i fjor med 15 prosent i Norden, og av det vi leverer er 95 prosent originaldeler, sier Sten Schroll i Aswo Nordic.
-
NÆR DOBLET KAPASITET PÅ FIRE ÅR
Power har utvidet sitt sentrallager i Skillingaryd med 20.000 kvadratmeter. – Vi rigger oss for en større vekst og gjør oss mer konkurransekraftige.
-
BYGGER EGNE MERKEVARER
– Vi legger store ressurser i å bygge opp våre egne varemerker som selvstendige merkevarer, og F&B er blitt vår mest solgte airfryer.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted