Camilla Forberg, direktør for strategisk brand og markedsføring i Telia Norge og Pål Rune Kaalen, leder Telia privatmarked, lover flere fordeler til kundene når Get blir til Telia. Foto: Marte Ottemo

GET BLIR TIL TELIA

Telia samler mobil, TV og internett under én merkevare, når Get nå skifter navn til Telia. Selskapet lover flere fordeler til kundene.

Publisert

Telia lovet å komme med en stor nyhet i forkant av sin pressekonferanse den 15. september i selskapets lokaler i Oslo.

– Nå blir utfordreren sterkere og større, og det skapes historie når Get nå blir til Telia. Vi samler TV, internett og mobil på ett sted, under én merkevare, sier Pål Rune Kaalen, leder Telia privatmarked, på pressekonferansen.

Nå får kundene altså både TV, internett og mobildekning under Telia-merkevaren.

– Dette er starten på en spennende reise både for kundene våre og oss som selskap. Våre produkter og tjenester skal spiller mer og mer på lag, og vi skal skape unike produkter og tjenester, og kundefordeler, sammen. Vi styrker kundeservice, og 53 Telia-butikker står klare til å løse spørsmål uavhengig om det gjelder TV, mobil eller internett, sier Kaalen.

– Vi tilbyr allerede flere fordeler for kunder som har TV, internett og mobil samlet hos oss, som mer data på mobilen, flere TV-poeng og surfegaranti hvor du alltid er på nett. Når Get nå blir til Telia vil det framover komme enda flere fordeler som kundene vil nyte godt av, vi kaller det Telia Samlet. Vi gir samtidig våre eksisterende Get-kunder et hyggelig vekomsttilbud, og tilbyr de som i dag ikke er mobilkunder hos Telia halv pris på flesteparten av våre mobilabonnement i tre måneder framover, sier Camilla Forberg, direktør for strategisk brand og markedsføring i Telia Norge.

– Vil rebrandingen få noen organisatoriske konsekvenser for Get- og Telia-ansatte?

– Det får ingen personalmessige konsekvenser, sier Henning Lunde, kommunikasjonsdirektør i Telia Norge.

Powered by Labrador CMS