MØTEPLASS FOR LÆRING OG HYGGE

Lars Jødahl på PowerUp. Foto: Jan Røsholm

– Alle våre selgere innen hvitevarer er innom PowerUp. Dette er en viktig møteplass for læring, men også en viktig sosial arena, sier Lars Jødahl.

Publisert

Han er nordisk kategoridirektør for hvitevarer (MDA) i Power, og sier det totalt er med 520 selgere fra Norge, Sverige, Danmark og Finland på kjedens opplæringsmesse i april. Denne avholdes ved Clarion Hotel Oslo Airport på Gardermoen, som to helt identiske arrangement, begge over to dager.

Ved å ha to arrangement får vi med flest mulig

– Butikkene må holde åpent, og ved å ha to arrangement får vi med flest mulig selgere, sier Jødahl til fagbladet Elektronikkbransjen.

Leverandørene har egne grupperom, som besøkes etter en oppsatt timeplan. De ulike leverandørpresentasjonene avholdes på butikkselgernes eget språk.

Jødahl forteller at Power nå får en helt ny produktserie fra Asko.

– Nyhetene omfatter platetopper, stekeovner og kjøleprodukter, og dekker premiumsegmentet, sier Jødahl.

Artikkelen er tidligere publisert i papirutgaven av fagbladet Elektronikkbransjen nr. 3/2025, som ble distribuert uke 25. Her kan du lese artikkelen og bla gjennom digitalutgaven av bladet. Du kan lese alle utgaver av bladet digitalt, fra og med nr. 1/1937, på elektronikkbransjen.no/historiskarkiv.
Powered by Labrador CMS