// Nyeste artikler //
-
TRENGER FLERE TIL Å SKRU
– Som servicetekniker arbeider du hele tiden med nye kunder, nye maskiner, merker og feil, slik at ingen arbeidsdag er lik, sier Karnvir Singh.
-
I GÅR FIKK POWER NYTT BUTIKKSYSTEM
Mandag 18. august tok Power Strømmen som den første i butikken i kjeden i bruk det nye butikksystemet Flow, som pilot for 270 butikker i Norden.
-
VIL VISE FREM 4SOUND
– Det er viktig at vi viser oss frem som de fagfolkene vi er, sier Magne Iversen. Under Larvik gitarfestival arrangerte 4Sound igjen sin salgsmesse.
-
STØRRE SKJERMER FRA SHARP
– Vi utvider sortimentet hos Elon, med flere og større modeller. I tillegg til QLED med 144 Hz har vi også nye lydplanker og bærbare festhøyttalere.
-
MER VELVÆRE FRA BEURER
– Massasjeputer, varmetepper og massasjeseter er en viktig kategori for Elon-kjeden, både i Norge og Sverige, sier Kristian Stark i Wellectronics.
-
ANGRERETT PÅ TV
JURIDISK: Ved kjøp på nett har en forbruker 14 dagers angrerett. Kunden må da returnere varen, og få refundert betalingen.
-
MINUS BLE PLUSS FOR ELON
– Vi klarte i 2024 å snu en negativ trend i hele Norge, fra minus til pluss, og 2025 har startet bedre enn vi kunne håpe, sier Hans-Eric Schultz.
-
DELER TIL ALLE KJEDE-VARENE
– Siden vi har reservedelene til alle de kjedeeide varemerkene i Norden, er det ikke minst viktig for oss å være her for å snakke om Elvita-produktene.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted