60 prosent solgt på Electroworld

60 prosent av arealet til Electroworld-messa på Lillestrøm i oktober er solgt, melder arrangør Norwegian Promotion Group AS.

– Interessen er stor, og det er mange som ønsker å delta på Nordens største teknologiarrangement. De store brunevareleverandørene støtter opp om Electroworld, heter det i en pressemelding der følgende utstillere nevnes:

Philips, Panasonic, LG, Pioneer, JVC, Hitachi, Thomson, Amoi, Dantax, Yamaha, Microsoft, Telenor, Netcom, NRK, Canal Digital, Motorola, Siemens Benq, Olympus, Nikon, Brother, Fujitsu-Siemens, Logitech, Interconnect og Electronic Arts.

– Electroworld representerer en unik mulighet for Microsoft og våre partnere til å vise våre løsninger samlet under ett tak. Vi ønsker å la forbrukerne se og oppleve våre plattformer, programvare og tjenester som hjelper dem i hverdagen med deres behov innen spill, musikk, bilder, tv og film, kommunikasjon og produktivitet, sier Consumer Audience Manager Odd Sverre Østlie i Microsoft Norge i meldingen.

Til toppen