Hyggelig handletur

Fra Tvedestrandsposten har vi sakset en historie fra en kunde som trolig kommer tilbake til de tre butikkene han besøkte en vårlig lørdag i Tvedestrand. Høye G. Høyesen fra Eikeland skriver:

Handleturen begynte hos Euronics. Der fikk jeg alt jeg skulle, og når jeg skulle betale så hadde ekspeditøren summert noe feil i sin favør. Dette påpekte jeg på en høflig måte og fikk umiddelbart beklagelse og et avslag på 50 kroner for tort og svie! Deretter gikk turen til Monter for å kjøpe husmaling. Der var malingen på salg til en grei pris, og jeg tok derfor like godt med en 10 liter. Trengte også ei ny rulle og tok med dette også. Når jeg kom til kassa, så sa ekspeditøren at den rulla kunne jeg bare ta. Han ville ikke ha noe for den. Flott! Så gikk turen videre til Felleskjøpet for å bytte inn ei tom gassflaske. Det var fort gjort og i kassa ble det betalt. Idet jeg skal gå, så sier ekspeditøren til meg at jeg må ta meg en is i fra frysedisken. Han ville ikke ha noe for den engang. Tenk, her gikk jeg innom tre butikker og alle klarte å sende meg ut igjen med en god følelse! Det er slikt jeg kaller kundebehandling. Tror aldri at jeg vil oppleve noe slikt på Stoa. Stå på Tvedestrand!

Til toppen