Pioneer tilbyr to års gratis hjemmeservice

Pioneer lanserer to års gratis feilsøk og reparasjon hjemme til alle sine plasma-TV-kunder.

– I Norge har forbrukeren gjennom kjøpsloven gode rettigheter, men vi ønsker med konseptet PDP+ å gi ytterligere trygghet, sier landssjef Hein Barthold i Pioneer Norge i en pressemelding.

 

Nå vil alle kunder som kjøper en Pioneer plasma-TV motta et tilbud om

 

kostnadsfritt å få utvidet servicegraden på sine produkter:

 

– Pioneer er ledende innen plasma-TV med produkter i øverste klasse. Bildekvalitet, design, brukervennlighet og selvsagt driftssikkerhet er nøkkelord. Dersom forbrukeren skulle ha behov for service, ønsker vi at denne skal være av samme høye klasse som selve produktet sier Barthold.

 

Sammen med brukermanualen vil det ligge en folder med detaljer om PDP+. Her kan kunden velge om hun eller han vil fylle ut informasjon på internett, eller på et vedlagt registreringskort som sendes til Pioneer.

 

– Dersom kunden trenger hjelp med sin Pioneer-TV, ringer hun eller han vårt kundesenter. Problemer som ikke kan løses på telefon blir kanalisert til vår servicepartner InfoCare, som reiser ut og gjør feilsøk og reparasjon på stedet. I noen tilfeller vil det naturligvis være nødvendig å ta produktet inn til service. Da vil Pioneer ved behov tilby et låneprodukt, sier Barthold.

 

Hjemmeservicen har visse geografiske begrensinger og gjelder i to år.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Til toppen