Europeisk salgsdirektør Benedicte Lascols i Remington er godt fornøyd med distribusjonen i Norge.

SATSER VIDERE PÅ MERKEVARER

– Det er viktig for Target at vi fortsetter satsingen på kjente merkevarer, og Remington er en god referanse.

Det sier Ole-Jonny Martinsen i Target United AS. Siden 1. august har de distribuert Remington til kundene selskapet ikke håndterer selv.

 

– Dette er i første rekke Euronics, Coop og frie handlere, og vi følger opp disse med salgskorpset vårt som hele tiden er på veien, sier Martinsen til fagbladet Elektronikkbransjen.

 

Europeisk salgsdirektør Benedicte Lascols i Remington er godt fornøyd med distribusjonen i Norge, og forteller at de i tillegg til Euronics er inne hos blant annet Expert, Elkjøp, Komplett og Vita.

 

– Vi var det første mote- og skjønnhetsmerket innen småelektriske produkter, og vi er ledende i kategorien, sier hun.

 

Martinsen i Target United forteller at Remington har hatt en fantastisk mottakelse hos kundene, og at merket er et godt supplement til Melissa som befinner seg i et lavere prissegment.

 

– Er det noe dere mangler i kategorien?

 

– Ikke innen hårpleie, men vi vil etter hvert vurdere å gå inn med barbermaskiner.

 

– Hvor stor del av omsetningen til Target utgjør omsetningen av produkter for personlig pleie?

 

– Under fem prosent, men vi ser et potensiale for denne kategorien, sier Martinsen.

 

Ole-Jonny Martinsen sier Remington er en god referanse for Target United AS innen helse og skjønnhet.
Krølltang med perleglans for myke og naturlige krøller.
Sleek&Curl for rett hår, krøller eller bølger.
Til toppen