Kai Olsen fra Epson (t. h.) diskuterer utskriftkvalitet med Viggo Karolius, som hadde med egne bilder han ville ha skrevet ut. Foto: Erik Andersen.

VISTE ALLE SEGMENTENE

Epson viste både proff-, halvproff- og forbrukerprodukter innen skrivere og skannere.

– Vi deltok også i fjor. Da ble vi tatt litt på senga over det veldige trykket som var fra alle besøkende. I år har vi forberedt oss mye bedre, både med større utstilling og større bemanning, sier leder for det profesjonelle forretningsområdet Kai Olsen.

 

Nytt i år var at Epson solgte produkter direkte fra utstillingen. Det så Olsen på som en stor fordel fordi mange kanskje ville sløyfe å kjøpe produkter etter at de hadde forlatt messen.

 

– Vi ser en stor økning på interessen for skannere hos publikum og merker dette på omsetningen til forbrukermarkedet. Både på denne gruppen og skrivere har vi med hele produktutvalget vårt og regner med minst like stort trykk på utstillingen som i fjor, sier Olsen.

 

Årets fotomesse på Lillestrøm, som ble arrangert sammen med reiselivsmessen, ble besøkt av 31.000 mennesker.
Til toppen