FØRPREMIERE PÅ JULEFESTEN

Nedis viste de nyeste hodetelefonene fra det nye varemerket KNG, noen dager før den offisielle europalanseringen.

NorgesansvarligArash Zare og Skandinavia-direktør Torbjørn Rångemyri Nedis AS hadde en førpremiere under Årets julegaver-arrangementet. De hadde tatt med seg de nyeste modellene fra KNG, som de hadde fått vise frem før den offisielle europalanseringen som skulle skje noen dager senere.

Med fargesprakende emballasje og ditto design på hodetelefoneneer det ikke tvil om hvilket marked de er rettet mot.– Rosa er viktig, slår Arash Zare fast.

Jo dyrere, dess bedre bass

– Det dreier seg om at det skal være moteriktig og fancy, samtidig som at lyden skal være bra.Ungdommer og tenåringer legger mest penger i hodetelefoner, slår Nedis-duoen fast. Prisklassen er som regel 400 til 500 kroner.– Jo dyrere, dess bedre bass, sier de to.Nedis’ andre kjente varemerker er Kønig og HQ.– Vi er større i Sverige enn i Norge, men vi jobber med å bli like store her, sier Torbjørn Rångemyr.