Skuespiller Brat Pitt er frontfigur i en De'Longhi-kampanje. Foto: De'Longhi
Skuespiller Brat Pitt er frontfigur i en De'Longhi-kampanje. Foto: De'Longhi

BÆREKRAFTIG HOS DE'LONGHI

– Det er vårt ansvar å beskytte menneskene og prosessene som er grunnlaget for vår virksomhet, sier Ulrika Ekelund i De'Longhi Scandinavia.

Publisert

I programerklæringen «Transforming with integrity» beskriver De'Longhi selskapets intensjoner i forhold til bærekraft. En av tre pilarer er kaffesektoren.

Vi har som mål å styrke og transformere fremtiden til kaffesektoren

Markedsdirektør Ulrika Ekelund. Foto: De'Longhi
Markedsdirektør Ulrika Ekelund. Foto: De'Longhi

– Som produsent av kaffemaskiner som forvandler rå bønner til ferskbrygget kopper kaffe, ønsker vi å øke bevisstheten til forbrukerne om hva som ligger bak deres kaffe. Vi er glade for å samarbeide med to anerkjente organisasjoner når vi har som mål å styrke og transformere fremtiden til kaffesektoren, og gi mer åpenhet til våre kunder, sier Ulrika Ekelund, markedsdirektør i De'Longhi Scandinavia, i en pressemelding.

De to organisasjonene De'Longhi har inngått strategiske samarbeid med, er World Coffee Research (WCR) og Slow Food Coffee Coalition (SFCC). På nettstedet De'Longhis Coffee Lounge kan man finne informasjon om samarbeidet, kaffe, og De'Longhis nettverk av lokale kaffebrennerier.

Artikkelen er tidligere publisert i papirutgaven av fagbladet Elektronikkbransjen nr. 6/2022, som ble distribuert uke 47. Her kan du lese artikkelen og bla gjennom digitalutgaven av bladet. Du kan lese alle utgaver av bladet digitalt, fra og med nr. 1/1937, på elektronikkbransjen.no/historiskarkiv.
Artikkelen er tidligere publisert i papirutgaven av fagbladet Elektronikkbransjen nr. 6/2022, som ble distribuert uke 47. Her kan du lese artikkelen og bla gjennom digitalutgaven av bladet. Du kan lese alle utgaver av bladet digitalt, fra og med nr. 1/1937, på elektronikkbransjen.no/historiskarkiv.
Powered by Labrador CMS