Maria Chiara Sereno, opplæringsansvarlig i KitchenAid, setter pris på å få møte Elkjøp-ansatte fra hele Norden under Elkjøp Campus. Foto: Marte Ottemo
Maria Chiara Sereno, opplæringsansvarlig i KitchenAid, setter pris på å få møte Elkjøp-ansatte fra hele Norden under Elkjøp Campus. Foto: Marte Ottemo

KRAFTFULLT FRA KITCHEN AID

KitchenAid vil gjøre kjøkkenmaskinen til hovedfokus på kjøkkenbenken, og viser fram nytt tilbehør.

Publisert

– Vi viser fram den komplette serien vår av kjøkkenmaskiner, i alle tilgjengelige farger og med alt ekstrautstyr. Vi vil gjøre kjøkkenmaskinen til senteret i kjøkkenet, og viser fram nytt tilbehør. Siste nytt er vår ark-kutter, som lar deg skjære ut pasta til lasagne og cannelloni, dekorasjoner eller grønnsaksplater som erstatning for pasta for de som spiser glutenfritt, sier Maria Chiara Sereno, opplæringsansvarlig i KitchenAid til fagbladet Elektronikkbransjen.

Helse og sunnhet er fortsatt en trend innen kjøkkenproduktene, og dingsene skal helst kunne gjøre flere ulike ting.

Helse er fortsatt populært. Det påvirker salget av blendere, og gjør det lettere å for folk å leve og spise sunnere

– Vi deler våre produkter inn i ulike lidenskaper, for eksempel baking eller helse. I sistnevnte kategori presenterer vi vår Power Plus-blender, den kraftigste maskinen på markedet, for de som vil spise sunt, men ikke kompromisse på smak. Den har en kraftig motor og et patentert dobbeltglass i beholderen slik at du også kan varme opp ingrediensene raskt for å beholde næringsstoffene. Blendere kan brukes til mye mer enn å lage smoothies, med våre ulike programmer kan du knuse is, lage varm suppe rett i beholderen, eller mikse egne juicer, sier hun.

– Hvilke trender ser dere innen kjøkkenmaskiner?

–  Det er litt ulikt fra marked til marked, men helse er fortsatt populært. Det påvirker salget av blendere, og gjør det lettere å for folk å leve og spise sunnere, sier Sereno.

– Hva er viktig for deg på Elkjøp Campus?

– Vi får møte de ansatte fra hele Norden og vise fram vår produktportefølje. Vi er en premium merkevare, og det er veldig viktig å fortelle historien rundt merket, sier hun.