POWER MED EGET MOBILMERKE

Thomas Korsnes med Cepter Mobil. Foto: Power

Power lanserer sitt eget mobilmerke. Cepter Mobil Nivo A1 og Nivo V2 skal være et rimeligere alternativ til de etablerte varemerkene, melder kjeden.

Publisert

– Vi er stolte over å være den første elektronikkjeden i Norden som lanserer en smarttelefon under egen merkevare. Nå skriver vi historie, sier Thomas Korsnes, nordisk kategorisjef i Power, i en pressemelding.

Telefonen er designet for hverdagsbruk, med fokus på det folk flest trenger. Den har kamera og prosessor som skal være tilstrekkelig for de fleste, og koster fra 1.290 kroner.

 

Cepter Mobil koser fra 1.290 kroner. Foto: Power

Det du trenger

– Ikke alle trenger en Porsche. For mange handler det bare om å komme trygt fra A til B. Dette er en mobil som gir deg det du faktisk trenger, til en pris som er til å leve med, sier Korsnes.

Dette er en mobil som gir deg det du faktisk trenger

Lanseringen markerer ifølge pressemeldingen et stort steg i Powers strategi med egne varemerker. Fra før har de brukt merket Cepter innen spill, datamaskiner, nettbrett, TV og lydprodukter.

– Vi har lagt ned mye tid i arbeidet med å få frem mobiltelefonen, og er stolte av resultatet. Vi ønsker å tilby et supplement til dagens sortiment, og vi skal gjøre det på våre premisser, med pris, kvalitet og enkelhet som kjerne. For Power er dette en milepæl og komplettering av vårt produktsortiment, sier Korsnes i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS