PROMOVERER DIGITALRADIO

Programledere fra NRK, P4 og Radio Norge er med i en felles informasjonskampanje for digitalradio.

Publisert Sist oppdatert

– Med digitale sendernett er det blitt 24 riksdekkende radiokanaler, mot de fem kanalene som er riksdekkende på FM-sendernett, heter det i en pressemelding fra Digitalradio Norge AS.

Det skal være første gang radiobransjen samarbeider om en felles innholdskampanje, og reklamefilmen har med drøyt 30 programledere fra blant annet P4, P3, Radio Norge, P5, NRK P1, Radio1, NRK P1+, NRK Nyheter og NRJ.

Filmen produseres av NRK og lages for TV. Den skal sendes både på NRK og kommersielle kanaler, blant annet TV Norge, TV3 og Viasat. Kampanjen vil også bli tatt ut på hver enkelt radiokanal. Sendestart er 6.november.

Med digitale sendernett er det blitt 24 riksdekkende radiokanaler

Powered by Labrador CMS