NETONNET TAR INN LEGO

NetOnNet tar inn Lego i sortimentet. Foto: NetOnNet

Fra 29. september tar NetOnNet inn byggesett fra Lego i sortimentet, tilgjengelig på nett og gradvis i butikker i Sverige og Norge.

Publisert

– Lego er et svært sterkt merke som engasjerer i alle aldre, og har en naturlig plass i de nordiske hjemmene. Det er et tydelig eksempel på hvordan vi jobber: å tilby det kundene vil ha og ingenting annet. Vi ser svært positivt på lanseringen, sier salgssjef Robin Klasson i NetOnNet i en pressemelding.

Lego er et svært sterkt merke som engasjerer i alle aldre

NetOnNet Robin Klasson.jpg Robin Klasson. Foto: NetOnNet

Utvalget skal være både for barn og voksne, og det vises til at Lego er et merke som engasjerer bredt, og at det allerede har vist sterk salgskraft i konsernet, spesielt hos søsterselskapet Webhallen.

– NetOnNet har allerede ansvar for distribusjonen gjennom driften av Webhallens lager, noe som gir muligheter for å skalere opp og tilpasse sortimentet etter etterspørselen. Produktene retter seg mot barnefamilier og voksne entusiaster, med utvalgte serier som kombinerer kreativitet, kvalitet og gjenkjennelse, heter det i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS