
SMARTHJEM OG TV FOR PHILIPS
Philips hadde en stor utstilling på Campus, og viste fram både nye TVer og sine smarthus-løsninger.
Vi møtte Mattias Svensson, salgsfremmer i TP Vision Sverige, under Elkjøps opplæringsmesse på Gardermoen i juni.
TP Vision er det nederlandske selskapet som har ansvaret for Philips TV-merkenavnet, og sammen med Philips smarthjemløsninger hadde de bygd opp en stor stand under årets Campus.
– På TV-siden legger vi størst vekst på vår serie i midtsjiktet, som har alt man trenger i en TV, til en veldig bra pris. Her har finner vi Philips 7354, som vi legger stor vekt på, sier Svensson.
Dette er en modell med 4K, HDR og Ambilight, som kommer i 43, 50, 55 og 65 tommer, til priser mellom 7.000 og 13.000 kroner.
Bowers & Wilkins

– Vi har også bygd en premium partner-utstilling, hvor vi viser fram vårt samarbeid med Bowers & Wilkins på lyd, og en modell hvor Georg Jensen står for designet, sier Svensson til fagbladet Elektronikkbransjen.
Her er det snakk om TVer i Philips’ 900-serie, med oled og 4K.
– På smarthjemsiden demonstrerer vi våre smarte Hue-pærer i ulike miljø, fra utebelysning til stuen din. Den kan også kobles til Ambilight surround, og synkroniserer da lyset bak TVen og lyspærene dine, slik at filmopplevelsen blir enda bedre, sier Svensson.
Vi har også bygd en premium partner-utstilling, hvor vi viser fram vårt samarbeid med Bowers & Wilkins på lyd, og en modell hvor Georg Jensen står for designet
– Hvor viktig er det for dere å være tilstede på Elkjøp Campus?
– Det er kjempeviktig. Vi får truffet alle selgerne og snakket med dem, de spør om produktene våre og det er kjempekult, sier han.
