Nedis: Torbjørn Rångemyr (t. v.) og Arash Zare med hodetelefoner fra KNG. Foto: Tore Skaar

FØRPREMIERE PÅ JULEFESTEN

Nedis viste de nyeste hodetelefonene fra det nye varemerket KNG, noen dager før den offisielle europalanseringen.

NorgesansvarligArash Zare og Skandinavia-direktør Torbjørn Rångemyri Nedis AS hadde en førpremiere under Årets julegaver-arrangementet. De hadde tatt med seg de nyeste modellene fra KNG, som de hadde fått vise frem før den offisielle europalanseringen som skulle skje noen dager senere.

 

Jo dyrere, dess bedre bass

Med fargesprakende emballasje og ditto design på hodetelefoneneer det ikke tvil om hvilket marked de er rettet mot.– Rosa er viktig, slår Arash Zare fast.

 

– Det dreier seg om at det skal være moteriktig og fancy, samtidig som at lyden skal være bra.Ungdommer og tenåringer legger mest penger i hodetelefoner, slår Nedis-duoen fast. Prisklassen er som regel 400 til 500 kroner.– Jo dyrere, dess bedre bass, sier de to.Nedis’ andre kjente varemerker er Kønig og HQ.– Vi er større i Sverige enn i Norge, men vi jobber med å bli like store her, sier Torbjørn Rångemyr.

 

Nikon: SabhatTassadiq (f. v.), Bjørn Mangset og Espen Espevalen viste blant annet Nikon V1 som ble kåret til årets kompakte systemkamera. Foto: Tore Skaar
Audun Bergh-Bentsen (t. v) i Coop delte ut prisen for årets småelektriske til Christian Hole i BSH Husholdningsapparater for Bosch Tassimo. I midten Erik Andersen.Foto: Tore Skaar
Nærmere 260 bransjefolk og journalister var til stede. Foto: Tore Skaar
Bjørn Mangset (t. v) i Nikon og Atle Rønning i Panasonic delte prisen for årets kompakte systemkamera. I midten prisutdeler Helge Jørgensen i Fotovideo. Foto: Tore Skaar
Grundig: Pål Haugen (f.v.), Kjell Mikkelborg og Ståle Braathen. Foto: Tore Skaar
Erik Zmuda i Film & Kino flankert av Thea Øvre-Johansen og Morten Berner i Nordisk Film Distribusjon. Foto: Tore Skaar
Til toppen