Fujitsu Stylistic V535R

Fujitsu Stylistic V535R

Pressemelding fra Fujitsu 19. august 2015:

Denne produktnyheten er en direkte gjengivelse av en pressemelding fagbladet Elektronikkbransjen har mottatt, og er ikke redaksjonelt behandlet.

Nytt butikkbrett: Fujitsu lanserer spesialkonstruert nettbrett for detaljhandelen

Fujitsu har nå lansert det nye STYLISTIC V535R butikknettbrett. Det nyeste skuddet på stammen av Fujitsu nettbrett er konstruert for å tåle det krevende detaljhandelmiljøet, forbedre kundens serviceopplevelse og øke butikkstabens produktivitet.

I motsetning til nettbrett for forbrukere er STYLISTIC V535R spesialkonstruert for påkjenningene i et krevende butikkmiljø og motstandsdyktig mot fall, oppskraping og intens bruk over lange tidsperioder. Det gjør butikkbetjeningen mer mobil og gjør det mulig å ta betaling ute på butikkgulvet og yte bedre service til kundene fremfor å bruke tid ved kassene.

STYLISTIC V535R kan gjøres til en komplett betalingsterminal for bank- og kredittkort, slik t kundene kna handle og betale hvor som helst i butikken. Nettbrettet er enkelt å integrere med eksisterende IT-infrastruktur i butikken og kan kjøre mange av de samme Point of Service (PoS) terminalene. Det beskytter detaljistens investering i applikasjoner og gir butikkpersonalet et velkjent brukergrensesnitt, noe som også reduserer opplærings- og tilpasningskostnader.

STYLISTIC V535R har en 8,3” skjerm og en “ruggedized” konstruksjon som er spesialkonstruert for bruk i butikkmiljø. Den kan integreres sømløst med eksisterende butikksystemer og applikasjoner og inneholder en quad-core Intel prosessor som gir høy ytelse og en full dags batterilevetid.

Nettbrettet er også en fullblods PC og kan derfor enkelt administreres ved hjelp av eksisterende verktøy, noes om gir reduserte utrullings- og administrasjonskostnader.

Med kanalprogramvare som for eksempel Fujitsus Market Place gir nettbrettet STYLISTIC V535R fordeler som dette for detaljhandlere og deres kunder:

– Vi i Fujitsu forstår at med dagens “digital først”-verden forventer kundene mye mer av detaljhandelen, sier Rupal Karia, Managing Director of Retail and Hospitality in UK & Ireland i Fujitsu. – Kundene forventer enestående service i alle kanaler, og i butikkene forventer de at personellet har mye detaljkunnskap om varene, om tilgjengelighet og komplementære produkter, og at de kan tilby personlig tilpassede tilbud til hver enkelt.

– For å møte disse forventningene og levere den aller beste kundeservice må detaljistene utstyre sine ansatte med teknologi som gir dem tilgang til all nødvendig informasjon hvor som helst i butikken. Ved å utstyre sine butikkansatte med nettbrettet STYLISTIC V535R kan forhandlerne knytte sammen point of sale med back-end støtte og tilby mer informasjon og dermed bedre service til sine kunder.

Til toppen