Net El Torget: Reidar Vindenes med Babyliss Easy Curl (t. v.) og Rio haketrimmer og hårfjerner modell Neck. Foto: Tore Skaar.

INNOVASJON HAR GITT GODT ÅR

– Takket være innovasjon og verdiskaping har vi hatt vårt beste år med Babyliss hittil.

Det sier daglig leder Reidar Vindenes i Net Eltorget AS. Babyliss er synonymt med pleieprodukter for hår, og Vindenes forteller at veksten har vært stor både på dame- og herreproduktene.

 

– Veksten er ikke bare basert på innovasjon, men handelen har tatt veldig godt mot oss. De har sett fordelene når det gjelder kvalitet, design og ikke minst dette med innovasjon. Nyskaping er veldig viktig innen denne produktgruppen, sier Vindenes.

 

Elektronikkbransjen er Net Eltorgets salgskanal, og Elkjøp er ikke overraskende den største enkeltkunden for firmaet. Omtrent all virksomhet går til vår bransje, og Net Eltorget har foreløpig ikke nettbutikk. Det karakteriserer Vindenes som konservativt. For et års tid siden presenterte Net Eltorget et konsept der et av hovedpunktene er verdiskaping. Detgår i første rekke på inntjening, lokal tilhørighet, oppfølging i butikk og merkevarer.

 

– Vårt konsept verdiskaperen, bidrar til verdiskapning og inntjening for våre kunder sammen med oss, sier Vindenes.

 

Til toppen