Butikkansatt Jenny Ekse Hovland følger med på både kurs og kommentarer via PCen. Foto: Power/ Snorre Berg-Domaas

LÆRERIKT OG KULT KONSEPT

– Det er veldig fint å få delt kursene opp i porsjoner, slik at ikke all læring skjer på samme dag, sier Jenny Ekse Hovland i Power.

Hun er en av de mange Power-ansatte som har fått kursing via direktesendingene på PowerUp TV.

– Hvordan var det å få opplæring via en TV-sending i stedet for å være på kurs på selve PowerUp-messen?

– Dette er en veldig god løsning, med kurs hver uke. Det er veldig spennende og lærerikt, et kult konsept og helt klart noe jeg håper vi kan fortsette med, sier Ekse Hovland.

– Hva var det morsomste ved å kjøre denne type opplæring?

– Det morsomste er jo selvfølgelig konkurransene vi får muligheten til delta på, det gjør også at man blir litt ekstra skjerpa. Det å lære om de nye produktene er jo også veldig gøy, man ser hvordan teknologien har utviklet seg fra fjoråret og nye kule ting som produktene får, som for eksempel kamera i stekeovnen, sier Ekse Hovland.

– Hva savner du mest ved at det ikke ble en fysisk samling i år?

Det er veldig spennende og lærerikt, et kult konsept og helt klart noe jeg håper vi kan fortsette med

– Det jeg savner mest fra er jo selvfølgelig det sosiale. PowerUp har alltid levd godt opp til forventingene, så det er litt synd at omstendighetene ble som det ble, men alt i alt en utrolig gøyal og kul løsning for videre opplæring, sier hun.

Artikkelen ble første gang publisert i papirutgaven av fagbladet Elektronikkbransjen nr. 3/2020, som ble distribuert 22. juni. Her kan du lese artikkelen og bla gjennom digitalutgaven av bladet. Du kan lese alle utgaver av bladet digitalt, fra og med nr. 1/1937, på elektronikkbransjen.no/historiskarkiv.
Til toppen