Roy Hangeland (f. v), Boye Andre L. Gaaserud og Glenn Sollie fra Audiocom. Foto: Tore Skaar

MER ENN BILSTEREO

De er kjent i bransjen for Alpine og Blaupunkt. Men under messen på Årets julegaver var det ikke en bilstereo å se.

– Det er helt bevisst ingen bilstereoprodukt her. Vi jobber for å få vekk det ensidige stemplet. Vi er et allsidig firma med enorm varebredde, sier Glenn Sollie, markedsansvarlig hos Audiocom AS.

Alle er her i kveld, også de store kjedene, så det er viktig å få vist frem hva vi har

I stedet hadde de med seg et utvalg av livstils- og bordradioprodukter.– Det er første gang for oss at vi er med på Årets julegaver. En del av vår fremtidige satsing går i dette segmentet. Alle er her i kveld, også de store kjedene, så det er viktig å få vist frem hva vi har. Og vise at vi ikke bare er bilstereofirma, gjentar Sollie.

Foran fra venstre Trond Sliper, Hege Kolberg og Tor Stubberud i Canon. Foto: Tore Skaar
Elretur: Turid Kibsgård, Petter Herud og Hege Skodje.
Salgssjef Paal Anders Jansen i Samsung tok mot prisen for årets bildeprodukt, som ble deres Led-8-serie. Til venstre Erik Andersen i fagbladet Elektronikkbransjen. Foto: Tore Skaar
Jarle Ruud (midten) i Digitalradio Norge sto bak ekstraprisen til årets digitalradio-levarandør. Tom Vedvik (t. v) og Andreas Erlandsen i TT Micro AS kan glede seg over reklametid verdt 300.000 kroner på P4 og Radio Norge. Foto: Tore Skaar
Tor Aasgaard med Nokias mobiltelefon N9. Foto: Tore Skaar
Håvard Nilsen med nye oppladbare batterier fra Energizer. Foto: Tore Skaar
Til toppen