Bernt Sivertsen viser frem den vanntette posen fra Camlink, i Power-oransje farge. Foto: Jan Røsholm

NORDMANN I NEDIS NORGE

Det nederlandske selskapet Nedis har igjen en norsk representant i Norge. Vareutvalget omfatter mer enn 17.000 lagerførte artikler.

Bernt Sivertsen er ansatt som nøkkelkundeansvarlig i Norge, Power-kjeden er en av de prioriterte kundene, og vi møter ham på kjedesamlingen PowerUp.

Sivertsen er godt kjent i bransjen, senest etter flere år hos EET. Nå er målsetningen å ta markedsandeler på vegne av Nedis.

Fotoutstyr og nyttige dingser

– En av våre styrker er det enorme lageret i Nederland, hvor vi lagerfører nærmere 18.000 ulike artikkelnummer, sier Sivertsen.

Lageret i Nederland er på 22.500 kvadratmeter, og inneholder ti egne merker. Nedis lanserer rundt tre hundre nye produkter hver måned. König, Valueline og Camlink er tre av merkevarene vi finner i Powers vareutvalg.

Dersom en kunde ønsker seg et eget produkt, så utvikler og produserer vi det, samt lagrer det på vårt lager i Nederland

König leverer alarmer, switcher og kontakter innen smarthus-segmentet, Camlink har fotoutstyr, og Valueline har tilkoblingsmulighetene.

– Camlink er et viktig merke for oss, og leverer det meste innen fotoutstyr, som bager, stativ og annet tilbehør, sier Sivertsen.

Han viser frem en vanntett pose som er knall oransje.

– Fargen er valgt for at den skal synes godt, men at det også er Powers farge er jo litt artig, sier Sivertsen.

Prisen er 150 kroner for en vanntett pose på fem liter.

Skreddersøm om ønskelig

Nedis utvikler også egne merkeprodukter eksklusivt for sine kunder.

– Dersom en kunde ønsker seg et eget produkt, så produserer vi det og lagrer det på vårt lager i Nederland, sier Sivertsen.

Fordelen for kunden er at de slipper å ha store volum på egne kjedelager.

– Butikkene bestiller opp etter hvert, og vi leverer fortløpende, sier Sivertsen.

Eksempler på slike egenproduserte produkter er blant annet et TV-stativ til å montere på vegg.

Til toppen