Plantronics EncorePro 500

Pressemelding fra Plantronics 7. oktober 2014:

Denne produktnyheten er en direkte gjengivelse av en pressemelding fagbladet Elektronikkbransjen har mottatt, og er ikke redaksjonelt behandlet.

Smartere kundeinteraksjon med nye hodesett fra Plantronics

Oppnå bedre kundeservice med den nye hodesett-serien EncorePro og nye digitale USB-lydprosessorer

Plantronics lanserer EncorePro® 500 – en ny generasjon hodesett utviklet for interaksjon med kunder. I tillegg presenterer selskapet en ny serie av USB Digital Audio (DA)-prosessorer designet for Plantronics-hodesett.

– Med veksten vi ser innenfor sosiale medier, smarttelefoner og selvbetjening, foregår interaksjon med kunder nå i det offentlige rom. Engasjerte og forberedte kundekonsulenter er avgjørende for hvordan selskapet oppfattes utad. Med vår nye portefølje vil bedrifter umiddelbart se verdien av intelligent utstyr som gjør det mulig å effektivisere driften og som skaper en positiv opplevelse både for kundekonsulentene og sluttkundene, sier Philip Vanhoutte, Senior Vice President og Managing Director Europe & Africa, Plantronics.

Allsidige løsninger for kundekonsulenter

Plantronics EncorePro 500-serien er utviklet med tanke på kundekonsulenters arbeidsoppgaver, og kommer med en ergonomisk riktig design som er ekstremt holdbar, har lett vekt og er komfortabel å bruke hele dagen. Støykanselleringsteknologi og Plantronics’ høykvalitets lydteknologi sørger for at

samtaler kan utføres med klar lyd og uten forstyrrelser, slik at interaksjonen kan gjøres effektivt og uten misforståelser grunnet støy eller dårlig lydkvalitet.

Serien inkluderer EncorePro 510 og 520 med bøyle som går over hodet, EncorePro 530 som sitter over øret og EncorePro 540 som kan endres mellom ulike passformer. Alle modellene støtter bredbåndslyd.

Legg grunnlaget for en god kundeservice

En ny serie av USB Digital Audio (DA)-prosessorer har lett vekt, er enkle i bruk og kommer med Quick Disconnect-funksjoner slik at kundekonsulentene kan jobbe fra ulike steder på kontoret. Prosessorene kan også gi ledere av callsentere kontekstuell informasjon som kan brukes til å forbedre kundeservice og kundekontakt, og bidrar til å gjøre en rekke handlinger mer effektive, for eksempel automatisering av statusoppdateringer, skjermlås når hodesettet ikke er tilkoblet, enkel oversikt over installerte hodesett og garantistatus, sporing av konsulenter ved bruk av fysisk anropskontroll og veiledende varsler ved konflikter mellom konsulent og innringer.

Til toppen