SAMARBEIDER OM STYLING

Sammen med en av hovedleverandørene, BSH Husholdningsapparater AS, har Euronics-kjeden inngått samarbeid om en kampanje kalt ”got2b”. I kampanjen inngår hårprodukter fra Schwarzkopf som selges i dagligvarehandelen.

– Når en kunde handler to ”got2b”-produkter, kan de gå til en Euronics-butikkå få rabatt på en rettetang og en føner fra Bosch. Vi ønsker å tiltrekke oss kunder fra dagligvare til butikkene våre. Den nye markedsloven fra juli i år tillater slik rabatt og tilgift, sier markedsdirektør Kirsti Berg.

 

Den andre delen av kampanjen virker motsatt vei. Da får alle kunder som enten kjøper en føner eller rettetang fra Bosch hos Euronics får med seg to ”got2b”-produkter gratis. Berg karakteriserer dette samarbeidet som spennende, både fordi det gjelder en annen bransje og at den inneholder produkter som kan brukes sammen.

 

Kampanjen startet på kompetansedagene, og på bildet arbeider Dorthe Lysheim med håret til Hilde Vestøl.

 

Til toppen