SØMLØST I STARTGROPEN

Merkevarene sliter med å gi oss en sømløs opplevelse på tvers av dingsene våre.

Det viser en ny undersøkelse fra Adobe.

Til tross for at europeere i snitt har 6,1 oppkoblede enheter, og stadig bruker mobilen mer, bommer merkevarene fortsatt med en sømløs kundeopplevelse.

85 prosent av europeere sier de regelmessig veksler mellom ulike enheter mens de gjør ting på nettet

Ifølge Adobe-undersøkelsen "Europe Best of the Best 2015", som kombinerer analyser og forbrukerunderøkser blant 5000 forbrukere i fem europeiske land, er nettbruk på tvers av ulike enheter er det som etterspørres mest, men som få merkevarer leverer på.

85 prosent av europeere sier de regelmessig veksler mellom ulike enheter mens de gjør ting på nettet, og det kan være vanskelig for markedsførere å spore dem og forstå hvor de er i kundereisen. Dette er spesielt relevant for detaljhandelen, ettersom vi ofte bruker forskjellige enheter når vi søker etter produktinformasjon og faktisk handler på nettet.

Til toppen