SONOS FÅR GODE TILBAKEMELDINGER

– Vi får veldig gode tilbakemeldinger fra butikkene, ikke minst fordi det er så få feil på produktene våre.

Det sier Siri Linn Bekkevold, som er butikkonsulent for Sonos. Hun besøker alle butikkene som selger multiromssystemet.

– Hvordan opplever du interessen for Sonos i butikkene?

Det nyeste produktet vårt kom i fjor høst, så det er oppdateringene våre som er det viktigste

– De er veldig motivert. Sonos er enkelt å selge, siden systemet er så enkelt i bruk, sier Bekkevold.

– Det går litt tid mellom hver gang Sonos lanserer et nytt produkt?

– Det nyeste produktet vårt kom i fjor høst, så det er oppdateringene våre som er det viktigste.

I porteføljen har Sonos høyttalerne Play:1, Play:3 og Play:5, lydplanken Playbar, dypbasshøyttaleren Sub, samt Connect og Connect:Amp som brukes til å kople andre høyttalere og system til Sonos.

– Hvorfor kommer det ikke flere nye produkter fra dere?

– Vi bruker tid på å utvikle hvert eneste produkt, slik at vi tilbyr de mest optimale løsningene, samt at de skal slippe å bytte ut produktene sine så ofte. I stedet for å kjøpe det siste nye, kan man heller bruke pengene på å fylle hjemmet med musikk i alle rom.

Til toppen