Hege Flaten Pedersen i Sentrumsløpet og Ole-Magnus Zmuda i Sony Norge kåret de tre mosjonistene som kom nærmest en forhåndsdefinert idealtid.

SONY PÅ SENTRUMSLØPET

Sony brukte Sentrumsløpet til å markedsføre den nye W-serien i Walkman-familien.

 

 

– W-serien er den perfekte venn for de som ønsker musikk på farten, og på Sentrumsløpet møter vi en aktiv målgruppe mosjonister som passer spillerens profil. I W-serien får man selve spilleren som en integrert del av hodetelefonene, og man slipper dermed irriterende ledningsrot når man trener eller er på farten. Har man dårlig tid før treningsturen, behøver man kun å lade spilleren i 3 minutter for å nyte opptil 90 minutter med musikk, sier produktsjef Ole-Magnus Zmuda i en pressemelding.

 

Han mener det til tross for at spilleren sitter på øret er enkelt å søke frem sangene som gir energien man behøver på treningsturen.

 

Dette var første gang Walkman og Sony deltok i Sentrumsløpet. Sony og Sentrumsløpet arrangerte en konkurranse, Sony Ideal, der de tre løperne som kom nærmest en forhåndsdefinert idealtid ble premiert med hver sin Walkman i W-serien.

 

Til toppen