Tom Austad i Digital+ har Revo-agenturet i Skandinavia. Foto: Stian Sønsteng

TAR ANDELER I NORGE

– Vi tar markedsandeler dag for dag og selger Revo hos frittstående handlere og spesialkjeder som Soundgarden.

Det sier Tom Austad, daglig leder og hovedaksjonær i Digital+ AS. Det Tønsberg-baserte selskapet har opprettet avdelinger i både Sverige og Danmark, og har Revo som sitt viktigste agentur.

 

– Revo passer godt inn i segmentet fra medium til topp, sier Austad.

 

Digital+ AS er eid av IBB Capital AS, der Austad eier 80 prosent av aksjene. Digital+ startet som et utviklingsselskap for en parabolantenne i 2002, og overtok Revo-agenturet. I dag har Digital+ blant annet en eiendomsinvestor samt Øivind Tidemandsen gjennom selskapet Dolphin Management AS på eiersiden. Ved siden av Revo har selskapet også agenturet for tyske Lingo, som leverer små høyttalere.

 

– Hvem er konkurrentene til Revo i Norge?

 

– Tivoli er nok fortsatt den største konkurrenten vår i Norge, etterfulgt av Pinell. Vi har god tro på Revo, og ønsker å posisjonere oss som et designmerke med svært god lydkvalitet. Dette er et merke som selv utvikler produktene sine, de setter ikke bare logoen på en Kina-radio, sier Austad.

 

Til toppen