Tele2 lanserer nytt abonnement til storforbrukere

Pressemelding fra Tele2, 10. november 2009:

Denne produktnyheten er en direkte gjengivelse av en pressemelding fagbladet Elektronikkbransjen har mottatt, og er ikke redaksjonelt behandlet.

Tele2 lanserer Tele2 Flex Large - et abonnement til storforbrukere som ønsker kontroll på mobilregningen. Dermed har Tele2 tilbud som dekker forbruk innenfor alle de ulike forbrukskategoriene; lite, middels, høyt og veldig høyt.

Tele2 Flex Large er en videreutvikling av dagens Tele2 Flex som topper Post- og teletilsynets offisielle prissammenligning "telepriser.no" i kategorien "høyt" forbruk.

- Tele2 Flex Large vil også plassere seg blant de beste tilbudene i landet for kunder med høyest forbruk. Vi fortsetter med Tele2 Flex, men supplerer med Tele2 Flex Large for storforbrukerne. Det er viktig for Tele2 å utfordre konkurrentene og bidra med rimeligere priser innenfor alle produktkategorier, sier administrerende direktør i Tele2, Haakon Dyrnes.

Tele2 Flex Large kommer som en direkte oppfordring fra Tele2s kunder som har etterlyst et tilbud til de som bruker telefonen en god del mer enn gjennomsnittet, og som ønsker full kontroll på mobilforbruket. For 299 kroner i måneden vil Tele2 Flex large dekke 1500 minutter (inkl. startavgifter), 300 SMS, 5 MMS og 7 MB.

- Vi vet at kundene våre er opptatt av pris og ønsker forutsigbare mobilregninger. Derfor er det viktig for oss å kunne tilby pakker skreddersydd den enkeltes forbruksmønster, også storforbrukerne. Med massevis av inkluderte ringeminutter og sms til en lav månedspris er Tele2 Flex Large et av Norges gunstigste abonnement for deg som ringer veldig mye, sier Dyrnes.

Tele2 Flex - beregnet for de med litt lavere forbruk enn storforbrukerne - videreføres. For 159 kroner i måneden får man 400 minutter (inkl. startavgifter), 275 SMS, 5 MMS og 7MB.

Sammenligning Flex Large og Flex

Tele2 Flex Large

Tele2 Flex

 

Om Tele2

Tele2 er en av Europas ledende alternative telekomoperatører. Vårt oppdrag er å levere rimelig og enkel kommunikasjon til alle, alltid. Tele2 har som mål å alltid tilby markedets beste priser. Vi har 24,5 millioner kunder i 11 land. Tele2 tilbyr mobil, fast bredbånd og telefoni, data nettverkstjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Helt siden svensken Jan Stenbeck grunnla selskapet i 1993 har Tele2 vært en sterk utfordrer til tidligere statlige monopolselskaper og andre etablerte selskaper. Tele2 har vært notert på OMX Nordic Exchange siden 1996. I 2008 omsatte Tele2 AB for SEK 39,5 milliarder og hadde et driftsresultat (EBITDA) på SEK 8,2 milliarder. Tele2 Norge AS omsatte i 2008 for NOK 2,99 milliarder. Tele 2 har sin styrke i å være er et kundedrevet selskap - vi tilbyr enkle, smidige teleløsninger for mobilbrukere over hele landet, og holder lave priser fordi vi også i vår drift har høyt fokus på lave kostnader og enkel administrasjon.

Powered by Labrador CMS