TELE2 SPONSET DAGBLADET

Tele2 sponset mandag 2. november hele Dagbladets opplag på 130.000 aviser. Avisen som normalt kostet 15 kroner, fikk en pris på 5 kroner.

I forbindelse med lanseringen av kampanjen Born to be cheap i februar, sponset Tele2 et ekstraopplag på 30.000 gratisaviser med en åttesiders annonseavis. Avisen ble distribuert fra knutepunkter i Oslo.

 

– Nå tar vi det et langt skritt videre. Hele opplaget på rundt 130.000 eksemplarer gir avislesere over hele landet mulighet til å kjøpe et eksemplar av Dagbladet til en sterkt redusert pris. Tele2 får samtidig mulighet til å kommunisere til eksisterende og nye kunder på en unik måte, sier administrerende direktør Haakon Dyrnes (bildet) i Tele2 i en pressemelding.

 

Den spesielle utgaven av Dagbladet skulle være en markering av at Tele2 hadde vært på toppen av telepriser.no i 426 dager, fra juli 2008. Fra september 2008 har Tele2 vært på toppen i alle de tre forbrukskategoriene; lavt, middels og høyt forbruk, heter det i pressemeldingen fra selskapet.

 

Til toppen