TELEBUTIKKEN BYTTER NAVN TIL NETCOM

TeliaSonera-eide Telebutikken skifter navn til NetCom og etableres som landsdekkende salgs- og servicepunkt for NetComs kunder.

Kjeden av NetCom-butikker blir den første av sitt slag i Norge, heter det i en pressemelding.

– Kravene til kompetanse og veiledning i butikk øker i tråd med eksplosiv økning i salg av smarttelefoner. Samtidig vet vi at kundene ønsker kjapp ekspedering og gode råd underveis. Målsetningen er at du skal kunne kjøpe telefonen i nettbutikken vår, hente den i NetCom-butikken på Stjørdal en time senere og få hjelp til å sette den opp der og da, sier salgsdirektør Kristian Renaas i NetCom.

De nye butikkonseptene rulles ut før sommeren, og i løpet av første halvår vil 55 NetCom-butikker være etablert over hele landet.

– Godt samspill mellom web, butikk, kundesenter og sosiale medier er avgjørende for å møte kundens krav til service, dialog og rask hjelp. Dette handler om kundeopplevelse – og NetCom har klare ambisjoner om å gjøre dette til et av våre fremste konkurransefortrinn, sier Renaas i pressemeldingen.

Her kommer NetCom-butikkene (enkelte byer får flere butikker):

Tromsø, Bodø, Steinkjær, Stjørdal, Trondheim, Straume, Bergen, Haugesund, Sandnes, Stavanger, Madla, Ålesund, Molde, Kristiansund, Lier, Drammen, Horten, Tønsberg, Larvik, Porsgrunn, Skien, Arendal, Kristiansand, Oslo, Asker, Sandvika, Strømmen, Lørenskog, Kongsvinger, Hamar, Ski, Jessheim, Moss, Sarpsborg, Halden, Hønefoss.

Powered by Labrador CMS