EURONICS PÅ NETT

– Vi har lenge sett behovet for å gjøre noe med nettsidene våre, men vi har brukt den tiden vi mener har vært nødvendig. Når vi nå lanserer den nye nettbutikken som både gir råd og gode tilbud samtidig, vil vi at det skal bli skikkelig. Skulle det være forklaringer som ikke er gode nok, setter vi stor pris på tilbakemelding fra forbrukerne, sier markedsdirektør Kirsti Berg i Euronics.

Elektrokjeden ønsker i sin nye nettbutikk å hjelpe kundene i begrepsjungelen. Analysebyrået Norstat har gjennomført en undersøkelse på vegne av kjeden, der over halvparten av de spurte synes det er vanskelig å forstå alt som sies og skrives av faguttrykk. To av tre mener elektronikkbransjen må bli flinkere til å forklare begrepene.

 

– Dette bekrefter det vi har hatt mistanke om. Det er mange der ute som ikke forstår elektronikkbegrepene, og som trenger hjelp, sier markedsdirektøren.

 

 

 

 

 

 

 

Til toppen