På Elbit viste Per-Øivind Reksjø i Tura Scandinavia den nye Grind-modellen fra Skullcandy. Foto: Stian Sønsteng

GRINDGUT MED NY LUR

– Skullcandy demper designet sitt, og ønsker nå å treffe folk flest, sier Per-Øivind Reksjø i Tura Scandinavia. På Elbit viste han Grind-modellen.

– Dette gjør vel deg til grindguten her på Elbit. Hva er salgsargumentene dine for denne nye modellen?

– Med Grind har Skullcandy selv overtatt produksjonen av hodetelefonene sine. Tidligere var mye satt bort til andre fabrikker, nå står de i større grad selv for produksjon og etterkontroll, slik at kvaliteten både mekanisk og når det gjelder lyden er blitt mye bedre, sier Reksjø.

Vi tilbyr et svært bredt sortiment, og står spesielt sterkt når det gjelder hodetelefoner og mobiltilbehør

– Vi ser også en endring når det gjelder design?

– Det stemmer. Skullcandy ønsker å gå bredere, siden markedet i deres tradisjonelle kundegrupper begynner å bli mettet. Det er fremdeles hodeskaller på produktene, men designet er mye mer dempet enn tidligere, sier Reksjø.

 

Burde vært dyrere

Kampanjeprisen på Grind er 600 kroner hos Elkjøp.

– Egentlig er dette en hodetelefon som skulle kostet nærmere 1.000 kroner, men der er konkurransen hard.

– Hvordan går det med Tura Scandinavia i Norge?

– Slik det alltid har vært. Vi tilbyr et svært bredt sortiment, og står spesielt sterkt når det gjelder hodetelefoner og mobiltilbehør, sier Reksjø.

– Hva betyr Elkjøp som kunde for dere?

– De er fremdeles vår største kunde. At vi er representert i så stort monn her på Elbit merker vi stor effekt av etter messen.

Til toppen