Maria Chiara Sereno, opplæringsansvarlig i KitchenAid, setter pris på å få møte Elkjøp-ansatte fra hele Norden under Elkjøp Campus. Foto: Marte Ottemo

KRAFTFULLT FRA KITCHEN AID

KitchenAid vil gjøre kjøkkenmaskinen til hovedfokus på kjøkkenbenken, og viser fram nytt tilbehør.

– Vi viser fram den komplette serien vår av kjøkkenmaskiner, i alle tilgjengelige farger og med alt ekstrautstyr. Vi vil gjøre kjøkkenmaskinen til senteret i kjøkkenet, og viser fram nytt tilbehør. Siste nytt er vår ark-kutter, som lar deg skjære ut pasta til lasagne og cannelloni, dekorasjoner eller grønnsaksplater som erstatning for pasta for de som spiser glutenfritt, sier Maria Chiara Sereno, opplæringsansvarlig i KitchenAid til fagbladet Elektronikkbransjen.

Helse er fortsatt populært. Det påvirker salget av blendere, og gjør det lettere å for folk å leve og spise sunnere

Helse og sunnhet er fortsatt en trend innen kjøkkenproduktene, og dingsene skal helst kunne gjøre flere ulike ting.

– Vi deler våre produkter inn i ulike lidenskaper, for eksempel baking eller helse. I sistnevnte kategori presenterer vi vår Power Plus-blender, den kraftigste maskinen på markedet, for de som vil spise sunt, men ikke kompromisse på smak. Den har en kraftig motor og et patentert dobbeltglass i beholderen slik at du også kan varme opp ingrediensene raskt for å beholde næringsstoffene. Blendere kan brukes til mye mer enn å lage smoothies, med våre ulike programmer kan du knuse is, lage varm suppe rett i beholderen, eller mikse egne juicer, sier hun.

– Hvilke trender ser dere innen kjøkkenmaskiner?

–  Det er litt ulikt fra marked til marked, men helse er fortsatt populært. Det påvirker salget av blendere, og gjør det lettere å for folk å leve og spise sunnere, sier Sereno.

– Hva er viktig for deg på Elkjøp Campus?

– Vi får møte de ansatte fra hele Norden og vise fram vår produktportefølje. Vi er en premium merkevare, og det er veldig viktig å fortelle historien rundt merket, sier hun.

Til toppen