MER TILBEHØR FRA EET

Distributøren EET har redesignet emballasjen til sine produkter, og satser i tillegg hardt på gaming.

Publisert Sist oppdatert

– De viktigste produktene for oss er alt av tilbehør til mobil. Nå presenterer vi disse i salgsfremmende esker, det er enkelt å forklare og ser lekkert ut. Og så har vi noen nyheter på kabler og øreplugger, sier Bernt Sivertsen, nøkkelkundeansvarlig i EET.

Blant produktene EET viser fram på kompetansedagene, er kabler i ulike farger.

– Jeg kjøpte selv tre stykker umiddelbart, en i rosa til min datter, en i sølv til min kone og en i gull til meg selv. Nå er det ikke lengre noen tvil om hvem sin mobillader det er som står plugget i kontakten i stua, og man slipper krangling. Og så har vi selvsagt øreplugger i matchende farger, sier han.

Nå er det ikke lengre noen tvil om hvem sin mobillader det er som står plugget i kontakten i stua, og man slipper krangling

Et annet produkt Sivertsen har forhåpninger til i høstsalget, er det digitale termometeret WeGrill. 

– Navnet til tross, termometeret kan også brukes i en vanlig stekeovn. Det er derfor vi viser den frem her, denne er perfekt til å holde kontroll på juleribben. Du laster bare ned en app på telefonen, setter i termometeret, og ser direkte på mobilen hvor mange grader steika holder. Appen har også mange ulike oppskrifter, og alarmer som forteller deg når maten er klar, sier han.

Også EET satser på dab i forkant av den norske slukkingen.

Danske Clint

– Vi fører merket Clint, og vi ser at mange nordmenn er interesserte, men det er også mange som avventer slukkingen. Dab har ikke tatt helt av ennå i år, sier Sivertsen.

Spillmarkedet er også interessant for EET, og Sivertsen viser fram produkter fra selskapets eget merke Sandberg.

– Her har vi tastaturer som blinker i de riktige fargene, mus med så mange knapper at du må ha bruksanvisning bare for å skru den på, hodetelefoner i ulike farger, og en vanvittig god gaming-stol, sier han.

Både Sandberg og Clint er selskap EET er inne som deleiere i, og XX sier mange av produktene distributøren viser fram i Fredrikstad er egne merkevarer.

– EET sentralt har fokusert på ulike produktområder som AV, retail, POS og overvåkning. Det har gitt bedre fokus på de enkelte områdene. På retail har endringene tatt litt tid, men nå er det mer og mer fokus. Derfor har vi ansatt flere produktutviklere som sitter i Danmark, sier Sivertsen.

Powered by Labrador CMS