Bjarte Tjøstheim og de to andre i Radioresepsjonen på P13 er med i radiopromoen. Foto: Ole Kaland, NRK

PROMOVERER DIGITALRADIO

Programledere fra NRK, P4 og Radio Norge er med i en felles informasjonskampanje for digitalradio.

– Med digitale sendernett er det blitt 24 riksdekkende radiokanaler, mot de fem kanalene som er riksdekkende på FM-sendernett, heter det i en pressemelding fra Digitalradio Norge AS.

Det skal være første gang radiobransjen samarbeider om en felles innholdskampanje, og reklamefilmen har med drøyt 30 programledere fra blant annet P4, P3, Radio Norge, P5, NRK P1, Radio1, NRK P1+, NRK Nyheter og NRJ.

Med digitale sendernett er det blitt 24 riksdekkende radiokanaler

Filmen produseres av NRK og lages for TV. Den skal sendes både på NRK og kommersielle kanaler, blant annet TV Norge, TV3 og Viasat. Kampanjen vil også bli tatt ut på hver enkelt radiokanal. Sendestart er 6.november.

Bjarte Tjøstheim og de to andre i Radioresepsjonen på P13 er med i radiopromoen. Foto: Ole Kaland, NRK
Til toppen