Norsk salgssjef i Strong, Ole Gunnar Ingul, med noen av de småelektriske Thomson-produktene de nå skal distribuere. Foto: Stian Sønsteng
Norsk salgssjef i Strong, Ole Gunnar Ingul, med noen av de småelektriske Thomson-produktene de nå skal distribuere. Foto: Stian Sønsteng

STRONG OGSÅ MED THOMSON-SMÅTT

Strong leverer allerede Thomsons TV- og lydprodukter. Nå lanserer de også småelektriske produkter for kjøkken, helse og velvære.

– Blant annet kommer vi med husholdningsprodukter som robotstøvsugere, induksjonsplater og blendere, samt helserelaterte produkter som blodtrykksmålere, termometere, badevekter, glykosemålere og tannbørster, sier Ole Gunnar Ingul i Strong som representerer Thomson i Norden.

Franske Technicolor, som eier varemerket Thomson, har lisensierte ut produksjonsrettighetene. Strong International har rettighetene for å distribuere produktene i Norden.

Vi får også telefoni, både fasttelefoner og mobiler og nettbrett, alt med varemerket Thomson

 

Mobil og nettbrett

– Vi får også telefoni, både fasttelefoner og mobiler og nettbrett, alt med varemerket Thomson, sier Ingul til fagbladet Elektronikkbransjen.

– Hvordan er Strong rustet til å håndtere dette?

– Vi er svært positive til dette. Vi har en smal organisasjon, men ansetter to nye produktsjefer. Vi satser på dette, og er i en situasjon der vi har en gående forretning som gir det mulig å kjapt innlemme produktene i vårt selskap.

– Hvordan ligger disse produktene an når det gjelder pris og kvalitet?

– Vi har selvsagt undersøkt markedet, og konklusjonen er at vi absolutt er konkurransedyktige og vel så det.

Til toppen