Even Amdal viser Samsungs komfyr med muligheten til å dele ovnsrommet. Foto: Stian Sønsteng

VISTE BREDDE I SOLEN

For å vise produktbredden sin, inviterte Samsung presse og bloggere til et arrangement på Frogner i Oslo.

Samsung vokser i Norge, både når det gjelder omsetning, antall medarbeidere - og ikke minst produktbredde. For å presentere sistnevnte, samlet det sør-koreanske selskapet journalister og bloggere ved en restaurant i Oslo. Her var det lagt vekt på å fortelle hvordan produktene kan brukes, og integreres i et moderne hjem - ikke minst med tanke på design. En stylist delte sine tanker med forsamlingen om teknologi og interiør.

Knut-Eirik Rørnes med blåtannhøyttaleren DA-F61, og en led-TV som var plassert utendørs for å demonstrere lysstyrken.
Trond Gulbrandsen med et av Samsungs kombiskap, med franske dører.
Samsung er nå på markedet med oppvaskmaskiner. Ifølge interiørdesigneren som var leid inn, er service i blå-hvitt moderne.
Øyvind Aasen viste noe av Samsungs kamera-portefølje. I bakgrunnen en blogger med rosa leppestift.
Christian de Lange viste IT-produkter ved restaurant Sawan på Frogner i Oslo.
Til toppen