LYSER OPP HELE HUSET

Christopher Hegge, nordisk nøkkelkundeansvarlig i Signify, viser smartlys for alle rom i huset. Foto: Marte Ottemo

Philips bygger opp et helt hjemmemiljø på PowerUp for å vise fram sine nyeste smarte belysningsløsninger.

Publisert

– Vår stand er bygget opp som et lite hjem, og vi går gjennom flere ulike kategorier med Powers selgere på messen, sier Christopher Hegge, nordisk nøkkelkundeansvarlig i Signify til fagbladet Elektronikkbransjen. Signify er det nye bedriftsnavnet til Philips Lighting siden 2020.

På stuen er det underholdning som gjelder, med produkter både for spill og film.

Det høres kanskje skummelt ut for mange kunder når man snakker om internett og kobling til rutere

– Med vår Gradiant Lightstrip følger farger og lys det som skjer på TV-skjermen, så nå trenger man ikke en Philips-TV for å få Ambilight-funksjon i hjemmet, sier Hegge.

Selskapet har også produkter for både kjøkken og bad, men med høsten rundt hjørnet er utendørsbelysning populære produkter.

– Hvor viktig er denne typer opplæringsmesser for Signify?

– Det er veldig, veldig viktig. Her er både finner, dansker og nordmenn, da får vi snakket med alle og selgerne får stilt sine spørsmål. Vi viser fram tips og triks slik at de føler seg trygge på å selge disse produktene i butikken. Det høres kanskje skummelt ut for mange kunder når man snakker om internett og kobling til rutere, men belysningen er faktisk veldig enkelt å sette opp første gang, det er gjort på to minutter, sier Hegge.

Artikkelen er tidligere publisert i papirutgaven av fagbladet Elektronikkbransjen nr. 4/2022, som ble distribuert 30. august. Her kan du lese artikkelen og bla gjennom digitalutgaven av bladet. Du kan lese alle utgaver av bladet digitalt, fra og med nr. 1/1937, på elektronikkbransjen.no/historiskarkiv.
Powered by Labrador CMS