FULLSORTIMENT FRA FITBIT

Smartarmbåndsprodusenten hadde med hele sin produktportefølje til Elbit, og viste også fram tilbehør til dingsene.

– Vi viser fram alle våre produkter Aria, Zip, One, Flex, Charge HR, Surge, Blaze og Alta. Men for tiden ligger fokus mest på nyhetene Blaze og Alta, og de utbyttbare armbåndene til disse, som lar folk tilpasse smartbåndene til sin egen stil, sier Peter Andersson, nordisk salgssjef hos Fitbit, til fagbladet Elektronikkbransjen.

 Han sier Fitbit ikke bare har fokusert på selve produktene, men også de nye funksjonene som har kommet, som SmartTrack og Reminder to Move.

Vi har også fått mange tilbakemeldinger på at våre produkter er lettsolgte, takket være gode anmeldelser i media

– Produktene har blitt svært godt mottatte av deltakere fra alle landene, og har fått bra kommentarer for både form og funksjon. Vi har også fått mange tilbakemeldinger på at våre produkter er lettsolgte, takket være gode anmeldelser i media og at folk anbefaler Fitbit til venner og bekjente, sier Andersson.

– Det er første gang Elbit holdes på «The Qube» her på Gardermoen, hvordan har utstillingsområdet fungert for dere?

– Vi har vært på andre messer her tidligere, og synes lokalene er veldig bra å ha messer i. Jeg har ikke vært med på Elbit tidligere, så jeg kan ikke si noe om hvordan messen har utviklet seg i forhold til tidligere messer, sier salgssjefen.

– Hvor viktig er det å være på Elbit for dere?

– Hele våren har for vår del vært fylt av ulike messer og utstillinger sammen med retailerne, og det er veldig viktig, givende og bra å treffe alle ansatte i kjedene, sier Andersson.

Nordisk salgssjef i Fitbit, Peter Andersson (t.h), her sammen med europeisk markedssjef Benoit Raimbault, er godt fornøyd med The Qube. Foto: Marte Ottemo
Til toppen