// Nyeste artikler //
-
ELKJØP NORDISK ANNONSEKANAL
Elkjøp går nordisk i sin satsing på salg av annonseplasser som skal treffe kunden i kjøpsøyeblikket, med både digitale og fysiske annonseformater.
-
BRAUN MED NY KROPPSTRIMMER
– Tre av fire menn trimmer eller barberer håret på kroppen på en eller annen måte, og de har i snitt tre ulike produkter de bruker til dette.
-
VI KAN IKKE LUKKE ØYNENE
KRONIKK: Kunstig intelligens er kommet for å bli. Spørsmålet er ikke kun hvor mye tid barn bruker foran skjermen, men hvordan vi lærer dem å bruke teknologien klokt.
-
KONTROLL PÅ TEMPERATUREN
– En stor fordel med LGs kjøleskap er temperaturen. Hos oss spiller det ikke så stor rolle hvilken hylle du plasserer maten på, sier Mats Haglund.
-
HAIER OG CANDY TIL WITT
Witt Denmark blir offisiell distributør av Haier og Candy i Norden. – Vi ser frem til partnerskapet med Haier Europe, sier Jonas Haubjerg Grøn.
-
POWER #133 ÅPNET I KIRKENES
– Dette ble en pangstart, sier varehussjef Kenneth Antonsen ved Power Kirkenes, som åpnet 23. oktober. – Utrolig inspirerende, sier Anders Nilsen.
-
SEMIAUTOMATISK ENTUSIASTMASKIN
– Det nyeste medlemmet i serien, De'Longhi La Specialista Touch, er en semiautomatisk espressomaskin med flere nye funksjoner og forbedringer.
-
BARBERER UNDER HUDOVERFLATEN
– Philips i9000 Prestige Ultra barberer 0,08 millimeter under hudnivå. Dermed er man glattbarbert hele dagen, sier Katja Rauhe Brix.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted