DE’LONGHIS MANN I NORGE Først drar Martin Vinje oss gjennom produktnyhetene fra De’Longhi, Kenwood og Braun. Så drar han oss gjennom C3. Bli med!
Kenwood Titanium Chef Patissier XL Multifunksjonell kjøkkenmaskin som skal veie, smelte, elte og blande ingrediensene direkte i bakebollen.
Kenwood Multipro Compact FDM301SS Nyeste foodprosessor fra Kenwood med høy allsidighet og en rekke tilbehør.
SER DEFINITIVT POSITIVT PÅ FREMTIDEN – I gruppen er De’Longhi det største merket, kaffe representerer like i underkant av halve omsetningen, og fokus er på dyrere produkter.
KENWOOD GIR BEDRE PLASS I SKAPET Kjøkkenmaskinene fra Kenwood kan tilkobles over 30 forskjellige tilleggsutstyr. Da trenger man ikke mer, mener Martin Vinje.
Kenwood kFLEX Kenwoods kFLEX skal være et tilberedningssystem for mat hvor man har blender, foodprosessor og miksebolle i samme maskin.
Kenwood Blend-Xtract Sport Med Blend-Xtract Sport, en beholder på 0,6 liter, kan du lage smoothie, juice eller milkshake og ta med ut.
ÅRETS KJØKKENPRODUKT:Kenwood Chef Sense XL (2018) Kenwood Chef Sense XL (2018) er kåret til «Årets kjøkkenprodukt 2018/2019». Finalister i denne kategorien er Philips Avance Airfryer XXL og Philips Senseo Switch 3in1.
Kenwood Chef XL Sense Special edition Kenwood lanserer Chef XL Sense med oppgradert design i tre nye trendy farger.
MÅ VÆRE I FORKANT Innen småelektrisk mener DeLonghi Group at det er viktig å være rask og i forkant, samtidig som det skal være enkelt.
Kenwood Ice Cream Maker Med tilbehøret Ice Cream Maker skal du kunne lage hjemmelaget is, sorbé eller frozen yoghurt på under 30 minutter.
Kenwood pastakutter Med kjøkkenmaskiner fra Kenwood kan man nå lage egen pasta. Pastatilbehøret passer til flere av leverandørens maskiner.
HELT NYTT PÅ KJØKKENMASKINER DeLonghi-gruppen viste fram nyheter både på kaffe, kjøkkenmaskiner og klimaprodukter under årets IFA-messe.
ÅRETS KJØKKENPRODUKT:KENWOOD COOKING CHEF 2017 Årets nye utgave av Kenwood Cooking Chef er kåret til «Årets kjøkkenprodukt 2017/2018». Finalister i kategorien er Philips' høyhastighetsblender Innergizer HR3868/00 og Philips' pastamaskin HR2345/19.
STILLER KLATTLADET PÅ POWER UP Etter en hektisk overgang til Power skal kjedens selgere fylles med energi og produktkunnskap på Power Up. Men sjefene innrømmer at de er klattladet.
ØKER MED ET FJERDE VAREMERKE DeLonghi overtar salget av Dolce Gusto. De oppgraderer Kenwoods kjøkkenmaskiner, og lanserer det de kaller verdens beste stavmikser.
VIL HA FLERE AKTIVITETER I BUTIKK – Du får ikke lukten av ferske boller og kaffe gjennom internett, sier Martin Vinje som representerer Braun, Kenwood og DeLonghi.
KAFFE, KENWOOD OG KJØKKEN En splitter ny kjøkkenmaskin, helautomatiske kaffemaskiner og en serie mindre, men kraftige kjøkkenprodukter var noen av høydepunktene for DeLonghi på årets IFA.
BEHOLDER DET ENGELSKE OG TYSKE – Kenwood, Braun og DeLonghi skal beholde sine nasjonale identiteter, og produktene skal fortsatt utvikles i England, Tyskland og Italia.
NORSK SUKSESS GIR SATSING I SVERIGE – Suksessen i Norge gir oss muligheten til å bygge oss opp i Sverige, sier Marco Palumbo som leder DeLonghis nye Skandinaviakontor i Stockholm.
BRAUN I DELONGHI-FAMILIEN DeLonghi-gruppen viste på årets IFA i tillegg til Kenwood og DeLonghi sitt nye varemerke; Braun. Den tyske identiteten skal beholdes.
REN MAT - REN BRANSJE KRONIKK: Lar vi være å utnytte muligheten matvarebransjen har gitt oss, går det sikkert over og vi kan fortsette med prisnedsettelser og marginskvis.
RYDDER I KENWOOD-HYLLENE Kenwoods kjøkkenmaskiner skal nå vises i butikkhyllene med en eksponeringsenhet der alt tilbehøret skrus fast. – Enkelt og genialt!
STRILER SIKTER HØYT Net Eltorget vil doble omsetningen til 100 millioner kroner. Dette målet vil de nå gjennom sterke varemerker og fokus på butikkhyllene.
NY KENWOOD-IMPORTØR Sørensen og Balchen overtar import og distribusjon av Kenwoods lyd- og bildeprodukter til bil, etter at Gøte Lundblad AS legger ned.
STAVMIKSER MED ROTMOSER – Rotmoseren som følger med Kenwoods stavmikser Triblade er genial til barnemat, potet- og kålrotstappe.
JUSTÉR KJØKKENMASKINEN – Ved de nye kjøkkenmaskinene fra Kenwood ligger det ved en skiftenøkkel, slik at kundene lettere skal oppdage at vispen kan justeres.
BRANSJEKVELD I DRØBAK – Jeg ser ikke bort fra at dette blir en tradisjon. Folk i bransjen har behov for å ha en sosial tilhørighet til hverandre.
SUKSESS MED RØR OG KOK – Suksessen vi har hatt med Kenwood Cooking Chef har dratt med seg de andre Kenwood-modellene og gitt høyere enhetspriser.
POSITIV RESPONS I MEDIA – Kenwood og DeLonghi har et bredt sortiment, og vi har hatt en svært positiv respons i media.
VINJE HAR STRANDET I DRØBAK – Vi ønsker at et besøk her er en stimulerende opplevelse som gir et forsterket positivt inntrykk av merkevarene.
KENWOOD VIL BLI DAB-MERKET – Vi har ønsket å posisjonere oss som dab-merket for bil i Norge. Neste år kjøper nok ingen multimedia for bil uten dab.
FOR DE MATGLADE – Cooking Chef er nærmest blitt et ikon i mattilberedning og er en maskin midt i blinken for alle matglade.
VIL GI OSS BEDRE HVERDAG Like før IFA presenterte italienske DeLonghi det nye slagordet”Better everyday”.Italienerne ønsker altsåå gi oss en bedre hverdag.
LAGER NORSK KAFFE PÅ ESPRESSOMASKINEN – Vi forener det beste fra to sterke kaffekulturer; norsk favorittkaffe tilberedt på en helautomatisk kaffemaskin produsert i Italia, espressoens hjemland.